Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134 din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de  27 aprilie  2023, ora 1400

 

          Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, a Statului de funcții și a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind  modificarea Anexei a II-a la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 35/2021 privind unele măsuri referitoare la organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Dej.
  3. Proiect de hotărâre privind  suplimentarea creditelor de angajament și al creditelor bugetare necesare constituirii rezervei de ajustare a Proiectului și întocmirii Actului adițional de actualizare a valorii Contractului de finanțare cu Nr. 3.643/28.12.2018, aferent investiției: ”Modernizarea coridorului integrat de mobilitate urbană reprezentat de Străzile: Unirii, Dobrogeanu Gherea, Ecaterina Teodoroiu, Avram Iancu, George Coșbuc, Regina Maria, Mircea cel Bătrân, Mărășești, (între Străzile Mircea cel Bătrân și Georghe Șincai), 1 Mai (între Străzile George Coșbuc și Ion Pop Reteganu), Crângului”, Cod S.M.I.S. 1214116.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului Local al Municipiului Dej și Bugetului Spitalului Municipal Dej.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului bugetar al Spitalului Municipal Dej.
  6. Proiect de hotărâre privind  vânzarea terenului în suprafață de 500 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Țibleșului Nr. 84, către doamna Axinte Viviana – Ofelia.
  7. Proiect de hotărâre privind vânzarea terenului în suprafață de 293 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Fântânilor Nr. 34, către domnul Vancea Sever – Septimiu.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 2/3371 din data de 7 februarie 2020.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 2 la Contractul de concesiune Nr. 4 din 17 septembrie 2013.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism - Plan Urbanistic de Detaliu pentru executarea lucrărilor de construire ”Locuință P, împrejmuire, amenajări exterioare Dej, Strada Țibleșului Nr. 50/A, județul Cluj”.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada Victoriei Nr. 1 pe care este edificat ”Spațiu comercial”.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea suplimentării valorii totale a investiției: ”Dezvoltarea infrastructurii de transport alternativ în Municipiul Dej – punte pietonală și modernizare coridor infrastructură integrată în Ocna Dej” Cod S.M.I.S. 123525.
  13. Proiect de hotărâre privind  aprobarea achiziționării de servicii de consultanță juridică și de reprezentare a intereselor Municicipiului Dej.
  14. Proiect de hotărâre privind introducerea în Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej însușit prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 64/20001 aprobat prin Hotărârea Guvernului Nr. 696/2002, a imobilului teren înscris în C.F. Nr. 6431cu Nr. cadastral 6431, în suprafață de 3.195 m.p. situat în Municipiul Dej, Strada Fericirii Nr. 2.
  15. Proiect de hotărâre privind  constituirea Comisiei mixte de analiză și verificare a dosarelor privind închirirea locuințelor A.N.L.
  16. Proiect de hotărâre privind acordarea unui împrumut temporar către Municipiul Dej, Activitate economică.
  17. Soluționarea unor probleme ale adminsitrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 22 aprilie 2023 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,

Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.