Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134 din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de  28 februarie  2023, ora 1400

          Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al IV-lea al anului 2022.
  2. Proiect de hotărâre privind respingerea procedurii prealabile înregistrată cu Nr. 1.619 din data de 16 ianuarie 2023, formulată de Sindicatul Liber al Salariaților din Primăria Municipiului Dej, ”Edilica” prin care solicită revocarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 160 din data de 16 decembrie 2022.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal pe Strada Ferdinand I Nr. 9.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal pe Strada Șomcutului Nr. 375.
  5. Proiect de hotărâre privind repartizarea locuințelor sociale de pe Lista de priorități, întocmită de  către Comisia mixtă, constituită conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 72 din data de 19 iulie 2012, completată cu  Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 73 din data de 15 iulie 2012.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism – Plan Urbanistic Zonal pentru executarea lucrărilor de construire Corp C 1 – Bloc de locuințe S+P+3E+Etaj retras; Corp C 2 – Bloc de locuințe S+D+P+3E, Etaj retras; Corp C 3 - Spații și servicii de parcare auto – demisol și terasă carosabilă, Amenajări exterioare și branșamente utilități, amenajări exterioare (parcări) în Municipiul Dej, Strada Ecaterina Teodoroiu Nr. 61/A.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej  Nr. 60 din 30 aprilie 2020 privind obiectivele de investiții care ar putea fi finanțate din credit bugetar.
  8. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 22 februarie 2023 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,

Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.