Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 14 aprilie 2022, ora 1500.

          Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea criteriilor de atribuire a locuințelor  sociale și constituirea Comisiei mixte pentru întocmirea Listei de priorități.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli a Municipiului Dej și a unor instituții subordonate.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării tarifelor de transport cu autobuze în Municipiul Dej.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local al Municipiului Dej, județul Cluj.
  5. Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Centrul Agro Transilvania Cluj SA, în vederea exercitării dreptului de acționar.
  6. Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Tetarom SA, în vederea exercitării dreptului de acționar.
  7. Proiect de hotărâre privind propunerea de acceptare a ofertei de donație a unui teren în suprafață de 1767 mp, situat în Dej, str.Bucovinei nr.7, înscris în CF nr.60522 Dej, număr cadastral 60522 și introducerea acestuia în domeniul public al municipiului Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind însușirea și actualizarea poziției nr.52 din Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej, atestat prin H.G.969/2002, conform Anexă.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobare PUD pe strada Păcii, nr.2.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea PUD pe strada Podgorenilor, nr.17.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării art.13 din Regulamentul activității în regim de taxi sau în regim de închiriere în raza administrativ-teritorială a Municipiului Dej.
  12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 8 aprilie 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.