Ședinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej
În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019 privind Codul administrativ, se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 14 aprilie 2022, ora 1500.
Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea criteriilor de atribuire a locuințelor sociale și constituirea Comisiei mixte pentru întocmirea Listei de priorități.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli a Municipiului Dej și a unor instituții subordonate.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării tarifelor de transport cu autobuze în Municipiul Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local al Municipiului Dej, județul Cluj.
- Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Centrul Agro Transilvania Cluj SA, în vederea exercitării dreptului de acționar.
- Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Tetarom SA, în vederea exercitării dreptului de acționar.
- Proiect de hotărâre privind propunerea de acceptare a ofertei de donație a unui teren în suprafață de 1767 mp, situat în Dej, str.Bucovinei nr.7, înscris în CF nr.60522 Dej, număr cadastral 60522 și introducerea acestuia în domeniul public al municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre privind însușirea și actualizarea poziției nr.52 din Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej, atestat prin H.G.969/2002, conform Anexă.
- Proiect de hotărâre privind aprobare PUD pe strada Păcii, nr.2.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea PUD pe strada Podgorenilor, nr.17.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării art.13 din Regulamentul activității în regim de taxi sau în regim de închiriere în raza administrativ-teritorială a Municipiului Dej.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 8 aprilie 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.