Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 31 martie 2022, ora 1500

   Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea introducerii în Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej a obiectivelor ce urmează a fi cuprinse în Contractul de delegare a Serviciului de Alimentare cu apă și canalizare.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici a Strategiei de tarifare (Planul anual de evoluție a tarifelor la apă și canalizare în perioada 2017 – 2023) și a cofinanțării ”Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Cluj și Sălaj, în perioada 2014 – 2020 în urma aplicării Metodologiei de ajustare a prețurilor în cadrul devizelor generale aferente proiectelor de infrastructură publică finanțate prin P.O.I.M. 2014 – 2020, aprobată prin Hotărârea de Guvern Nr. 379/2020.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea donației unui Laptop Asus de la Vodafone România S.A.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții, pe trimestrul al IV-lea al anului 2021.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului bugetar al Liceului Tehnologic ”Someș” Dej.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli al instituțiilor finanțate din venituri proprii și subvenții, Liceul Tehnologic ”Someș” Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii din patrimoniul privat al Municipiului Dej și administrarea Spitalului Municipal Dej, a imobilului ”Seră” în vederea casării.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 35/2021, privind unele măsuri referitoare la organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea criteriilor de atribuire a locuințelor  sociale și constituirea Comisiei mixte pentru întocmirea Listei de priorități.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea ajustării, modificării tarifelor de transport cu autobuze în Municipiul Dej.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării de servicii de consultanță juridică și de reprezentare a intereselor Municipiului Dej.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli a Municipiului Dej și  a Bugetului de venituri și cheltuieli a Spitalului Municipal Dej.
  13.  Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Crângului Nr. 25.
  14.  Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.Z. pe Strada Fericirii Nr. 2.
  15.  Proiect de hotărâre privind modificarea Art.13 din Regulamentul activității în regim de taxi sau în regim de închiriere în raza administrativ-teritorială a Municipiului Dej.
  16. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Pieței Agroalimentare Nr.  2 (Dealul Florilor) a Municipiului Dej.
  17.  Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 25 martie 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico -financiare și agricultură,

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.