Ședinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej
În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019 privind Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 31 martie 2022, ora 1500
Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea introducerii în Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej a obiectivelor ce urmează a fi cuprinse în Contractul de delegare a Serviciului de Alimentare cu apă și canalizare.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici a Strategiei de tarifare (Planul anual de evoluție a tarifelor la apă și canalizare în perioada 2017 – 2023) și a cofinanțării ”Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Cluj și Sălaj, în perioada 2014 – 2020 în urma aplicării Metodologiei de ajustare a prețurilor în cadrul devizelor generale aferente proiectelor de infrastructură publică finanțate prin P.O.I.M. 2014 – 2020, aprobată prin Hotărârea de Guvern Nr. 379/2020.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea donației unui Laptop Asus de la Vodafone România S.A.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții, pe trimestrul al IV-lea al anului 2021.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului bugetar al Liceului Tehnologic ”Someș” Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli al instituțiilor finanțate din venituri proprii și subvenții, Liceul Tehnologic ”Someș” Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii din patrimoniul privat al Municipiului Dej și administrarea Spitalului Municipal Dej, a imobilului ”Seră” în vederea casării.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 35/2021, privind unele măsuri referitoare la organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea criteriilor de atribuire a locuințelor sociale și constituirea Comisiei mixte pentru întocmirea Listei de priorități.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea ajustării, modificării tarifelor de transport cu autobuze în Municipiul Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării de servicii de consultanță juridică și de reprezentare a intereselor Municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli a Municipiului Dej și a Bugetului de venituri și cheltuieli a Spitalului Municipal Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Crângului Nr. 25.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.Z. pe Strada Fericirii Nr. 2.
- Proiect de hotărâre privind modificarea Art.13 din Regulamentul activității în regim de taxi sau în regim de închiriere în raza administrativ-teritorială a Municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Pieței Agroalimentare Nr. 2 (Dealul Florilor) a Municipiului Dej.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 25 martie 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico -financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.