Concurs șofer

5/30/2024

Municipiul Dej, cu sediul în Dej, str.1 Mai, nr.2 organizează CONCURS în data de 26.06.2024 ora 10.00   în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, normă întreagă, cu durata timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, a unei funcții contractuale vacante de șofer I la Serviciul public de administrare a domeniului public - Formația mecanizare

Municipiul Dej, cu sediul în Dej, str.1 Mai, nr.2 organizează CONCURS în data de 26.06.2024 ora 10.00   în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, normă întreagă, cu durata timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, a unei funcții contractuale vacante de șofer I la Serviciul public de administrare a domeniului public - Formația mecanizare

Condiții generale ce trebuie îndeplinite pentru a participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant conform art.15 din H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire  la  persoanele  care  au  comis  infracțiuni  sexuale,  de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru  completarea  Legii  nr.  76/2008  privind  organizarea  și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările  ulterioare,  pentru  domeniile  prevăzute  la  art.  35 alin. (1) lit. h).

Condițiile specifice de ocupare a postului sunt:

- Studii medii;

- Permis de conducere categoriile B, C, E,

- Certificat de atestare profesională

- Vechime în muncă: minim 9 ani.

Documente solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G.   nr.1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.

NOTĂ: 

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

În cazul documentului prevăzut la lit. f), candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Actele prevăzute la lit. b) - e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Etapele desfășurării concursului :

  • Termenul de depunere a dosarelor este de 10 zile lucrătoare de la afișare, până în data de 14.06.2024, ora 15.30, la sediul instituției. Dosarele de concurs se depun la adresa: Dej, str.1 Mai, nr.2, Serviciul resurse umane, tel. 0264/211790,  persoană de contact Pop Carmen Adina, email: adina.pop@dej.ro
  • Selecția dosarelor de înscriere la concurs și afișarea rezultatelor selecției în perioada 17.06.2024 - 18.06.2024;   
  • Proba scrisă se va desfășura în data de 26.06.2024 ora 10:00 la Serviciul public de administrare a domeniului public, Dej, str. Sălciilor nr.2. Afișarea rezultatelor la proba scrisă se face în termen de o zi lucrătoare de la data susținerii probei;
  • Proba practică se va desfășura în data de 28.06.2024 la Serviciul public de administrare a domeniului public, Dej, str. Sălciilor nr.2. Afișarea rezultatelor la proba practică se face în termen de o zi lucrătoare de la data susținerii probei;
  • Interviul în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților se susține într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei practice. Afișarea rezultatelor la interviu se face în termen de o zi lucrătoare de la data susținerii probei;
  • Afișarea rezultatelor finale se face în termen de maxim o zi lucrătoare de la data finalizării ultimei probe a concursului.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă cu un punctaj de minimum de 50 puncte.

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă, proba practică și proba de interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise, rezultatului probei practice și probei de interviu, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Soluționarea contestațiilor și comunicarea rezultatelor la contestații se va face în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Bibliografie și tematică:

- O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica :PARTEA VI, TITLUL I, TITLUL III CAP.I, CAP.III, și PARTEA VII (integral);

- O.U.G. nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice – Republicată, cu tematica: Cap. II – Secțiunea 1, Cap. III, Cap.IV, Cap.V, Cap.VI, Cap.VII;

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Dej, str. 1 Mai, nr. 2, Serviciul resurse umane, tel. 0264/211790 interior 135,  persoană de contact Pop Carmen Adina.

‹ Înapoi