Primăria Municipiului Dej anunță că Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej va avea program special de lucru cu publicul cu ocazia alegerilor pentru Președintele României din zilele de 24 noiembrie (turul I) și 8 decembrie (turul II) și de asemenea cu ocazia alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din data de 1 decembrie.
În vederea asigurării stării de legalitate a cetățenilor și a condițiilor necesare exercitării dreptului de vot prin eliberarea actelor de identitate respectând prevederile legale, și în mod special pentru cetățenii care nu dețin astfel de documente ori sunt titulari ai unor acte de identitate cu termen de valabilitate expirat, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej, va deservi cetățenii după următorul program:
PROGRAM SPECIAL DE LUCRU CU PUBLICUL:
Alegeri pentru Președintele României turul I
SÂMBĂTĂ 23.11.2024 între orele 8:00 – 16:00
DUMINICĂ 24.11.2024 între orele 7:00 – 21:00
Alegeri pentru Senat și Camera Deputaților
SÂMBĂTĂ 30.11.2024 între orele 8:00 – 16:00
DUMINICĂ 01.12.2024 între orele 7:00 – 21:00
Alegeri pentru Președintele României turul II
SÂMBĂTĂ 07.12.2024 între orele 8:00 – 16:00
DUMINICĂ 08.12.2024 între orele 7:00 – 21:00
La nivelul municipiului Dej vor funcționa la alegeri 26 de secții de votare, de la numărul 204 până la numărul 229. Secțiile de votare pot fi vizualizate accesând site-ul Primăriei Municipiului Dej, Secții Votare. De asemenea numerotarea și delimitarea secțiilor de votare a fost afișată la sediul Primăriei Municipiului Dej și la fiecare secție de votare.