Primăria Municipiului Dej organizează în perioada 1 decembrie 2024 – 1 ianuarie 2025 Târgul de Crăciun, în cadrul căruia vor fi amplasate în centrul orașului 10 căsuțe pentru vânzare produse specifice perioadei.
Comercianții (S.R.L., P.F.A., I.F. sau producători agricoli, persoane fizice) care doresc să participe la Târgul de Crăciun, prin închirierea unei căsuțe, pot depune cereri și documentele aferente, în perioada 1– 15 noiembrie 2024.
Cererile pot fi preluate de la Registratura Primăriei Municipiului Dej, zilnic, de luni până vineri, între orele 08:00-16:00 sau online.
Pentru a fi validă, cererea trebuie însoțită de documentele comerciantului:
-certificatul de înregistrare, certificatul constatator, atestatul de producător( după caz), C.I. administrator / titular atestat de producător, documentul de înregistrare sanitar veterinar și pentru siguranța alimentelor, în cazul comercializării de produse agroalimentare, respectiv, pentru activități de alimentație publică, poze şi alte materiale de prezentare a produselor comercializate, experiențele anterioare la târguri similare (dacă este cazul).
Depunerea cererii și a documentelor aferente se poate face zilnic, de luni până vineri, între orele 08:00-16:00, la Registratura Primăriei Municipiului Dej sau online la adresa de e-mail: primaria@dej.ro.
Selecția cererilor și evaluarea acestora se va realiza în perioada 18- 21 noiembrie 2024.
În cadrul târgului primăria va amenaja 10 căsuțe din care trei vor fi închiriate pentru decorațiuni specifice Crăciunului și Anului Nou, iar șapte pentru alimentație publică cu produse de sezon (patiserie, gustări calde, ceai, vin fiert, ciocolată caldă, etc. ), exclusiv produse preparate la grătar.
cerere Târg Crăciun 2024