În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134 din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019 privind Codul administrativ, se convocă ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 18 decembrie 2024, ora 14.00.
Lucrările ședinței se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Centrul Agro Transilvania Cluj S.A., în vederea exercitării dreptului de acționar.
2. Proiect de hotărâre privind prelungirea contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat, care expiră pe parcursul anului 2025.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței imobilului situat în Dej, înscris în C.F. Nr. 66389 Dej.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării forțate în două loturi a terenului identificat în Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej la poziția 26 cu codul de clasificare 5.2.1.0. denumirea Pășune Bacău, în suprafață de 640.000 mp, din Hotărârea de Guvern Nr. 969/17.09.2002, trecut prin Hotărârea de Consiliu Local Nr. 83 din 30.09.2010 în domeniul privat al Municipiului Dej.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Plan Urbanistic de Detaliu pe Strada Lucian Blaga, Nr. 2.
6. Proiect de hotărâre privind vânzarea terenului în suprafață de 386 mp, înscris în Cartea Funciară Nr. 59732 Dej, Nr. cadastral 59732.
7. Proiect de hotărâre privind vânzarea terenului în suprafață de 398 mp, înscris în Cartea Funciară Nr. 59730 Dej, Nr. cadastral 59730.
8. Proiect de hotărâre privind vânzarea terenului în suprafață de 300 mp, înscris în Cartea Funciară Nr. 56684 Dej, Nr. cadastral 56684.
9. Proiect de hotărâre privind prelungirea duratei de implementare cu 9 luni, până la data de 30.09.2025 a proiectului „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie sau excluziune socială prin îmbunătățirea infrastructurii publice în zona urbană marginalizată din municipiul Dej”, SMIS 155498.
10. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al Municipiului Dej și al Spitalului Municipal Dej.
11. Soluționarea unor problemele ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 12 decembrie 2024 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință. Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism, protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.