În conformitate cu prevederile art. 133 alin. (1); art. 134 alin. (1) lit. a) și alin. (5), din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019 privind Codul administrativ, se convocă ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 31 octombrie 2025, ora 13.00.
Lucrările ședinței se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local al Municipiului Dej, cu următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism PLAN URBANISTIC ZONAL pentru CONSTRUIRE ANSAMBLU APARTAMENTE ÎN REGIM HOTELIER (APARTHOTEL) P+3E+ER, ÎMPREJMUIRE, ZID DE SPRIJIN, AMENAJĂRI EXTERIOARE, în Municipiul Dej, Strada Valea Codorului, Nr. 41A.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism PLAN URBANISTIC DE DETALIU pentru CONSTRUIRE ANSAMBLU DE 6 LOCUINȚE UNIFAMILIALE, ÎMREJMUIRE ȘI AMENAJĂRI EXTERIOARE, în Municipiul Dej, Strada Fântânilor, Nr. FN.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului situat în Dej, Strada Aurel Vlaicu, Județul Cluj, înscris în C.F. NR. 62196 Dej.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea concesionării terenului în suprafață de 600 mp., situat în Dej, Strada Unirii, Nr. 40, înscris în C.F. NR. 65668 Dej, cu Nr. Cadastral 65668.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Inventarului bunurilor imobile aflate pe raza U.A.T. Dej, care alcătuiesc domeniul privat al Statului Român, conform Anexa.
6. Proiect de hotărâre privind instituirea a două locuri de parcare destinate persoanelor cu dizabilități în curtea Primăriei Municipiului Dej.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.
8. Proiect de hotărâre privind acordarea mandatului special reprezentantului U.A.T. Municipiul Dej în AGA ADI Eco-Metropolitan Cluj pentru a vota cu privire la proiectul Hotărârii AGA privind aprobarea ajustării tarifelor pentru serviciile prestate de Supercom S.A. în baza Contractului de delegare nr. 776/02.12.2020 (lotul 3), precum și a tarifelor distincte pentru gestionarea deșeurilor pentru lotul 3, a regulamentului de sancționare a utilizatorilor care nu separă corect fracțiile de deșeuri municipale, a tarifelor pentru separarea incorectă pentru lotul 3 și a modalității de facturare a serviciilor de către operatorul care se află în raporturi contractuale cu utilizatorii.
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej și a unităților subordonate.
Diverse. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise către consilieri în format electronic, prin e-mail, începând cu data de 24 octombrie 2025.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism, protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.