Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility 1/23/2025 - Ședința ordinară Consiliului LocalAnunțuri

Ședința ordinară Consiliului Local

1/23/2025

În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134,  alin. (1) și alin.  (2)  din Ordonanța de Urgență privind Codul administrativ, se convoacă ședința ordinară  a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 30 ianuarie 2025, ora 14.

Lucrările ședinței se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local al Municipiului Dej, cu următoarea ordine de zi:

1. Proiect de hotărâre privind darea în administrarea Spitalului Municipal Dej a imobilului ”Teren”, Strada 1 Mai, Nr. 14-16, înscris în C.F. Nr. 63003 Dej, proprietate publică a Municipiului Dej.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii în folosință gratuită către Spitalul Municipal Dej, pentru o perioadă de 15 ani, a Aparatului de rezonanță magnetică 1,5 Tesla 16 canale Tub 60 cm Magnetom AMIRA, din cadrul proiectului ”Dotarea unităților de asistență medicală ambulatorie a Spitalului Municipal Dej, Județul Cluj”.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii în folosință gratuită pentru o perioadă de 15 ani, a unui Analizator portabil de gaze și electroliți din sânge împreună cu consumabilele necesare, către Serviciul de Ambulanță Cluj – Substația Dej.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 4 la Contractul de concesiune Nr. 9 din 20.04.2000.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării unui ajutor de urgență în sumă de 10.000 lei doamnei Mezei Claudia Maria, în vederea refacerii locuinței în urma unui incendiu.

6. Proiect de hotărâre privind modificarea Anexei II la H.C.L. Nr. 142/2024 privind modificarea și aprobarea organigramei și statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului Municipiului Dej.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modelului legitimației pentru aleșii locali din Municipiul Dej.

Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise către consilieri, în format electronic, prin e-mail, începând cu data de 23 ianuarie 2025 și pe suport de hârtie către Comisiile de specialitate și președintele de ședință.

‹ Înapoi