Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility 11/22/2024 - Ședință ordinară a Consiliului LocalAnunțuri

Ședință ordinară a Consiliului Local

11/22/2024

În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134, alin. (1) și alin. (2) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019

În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134, alin. (1) și alin. (2) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, se convocă  ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 27 noiembrie 2024, ora 14.00.

Lucrările ședinței se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea ordine de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea reprezentanților Consiliului Local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.

2. Proiect de hotărâre privind constituirea Comisiei mixte pentru evaluare și selecție cereri de sprijin financiar acordat cultelor religioase din Municipiul Dej.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea constituirii Comisiei mixte de negociere în vederea efectuării de tranzacții imobiliare (vânzări, cumpărări terenuri, schimburi de terenuri).

4. Proiect de hotărâre privind constituirea Comisiei mixte de analiză și verificare a dosarelor privind închirierea locuințelor A.N.L.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 5/27.692 din 15.11.2019.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul situat în Dej, Strada Crângului, Nr. 32, Bl. L5, Parter, pe care este edificată o Extindere la parterul blocului (la Ap. 2) – Balcon.

7. Proiect de hotărâre privind stabilirea unor măsuri cu privire la salariile de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Dej și din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Dej.

8. Proiect de hotărâre privind indexarea și aprobarea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2025.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul III al anului 2024.

10. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al Municipiului Dej și al instituțiilor publice subordonate finanțate din venituri proprii și subvenții.

11. Proiect de hotărâre privind închirierea chioșcurilor comerciale de tip căsuțe din lemn.

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza Municipiului Dej pentru anul școlar 2025 – 2026.

13. Soluționarea unor problemele ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise către consilieri, în format electronic, prin e-mail, începând cu data de 21 noiembrie 2024 și pe suport de hârtie către Comisiile de specialitate și președintele de ședință.

‹ Înapoi