Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134,  alin. (1) și alin.  (2)  din Ordonanța de Urgență privind Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară  a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 16 decembrie  2022, ora 1400.

Lucrările ședinței se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local al Municipiului Dej, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății ”Tetarom” S.A., în vedera exercitării dreptului de acționar.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea inițierii procedurii de închiriere a pajiștilor, în suprafață de 619 hectare, aflate în proprietatea privată a Municipiului Dej.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 4 la Contractul de concesiune Nr. 108/4315 din 29 iunie 1995.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii valabilității Planului Urbanistic General, Memoriului General și Regulamentului Local a Municipiul Dej.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism - Plan urbanistic de detaliu pentru executarea lucrărilor de construire Locuințe colective D+p+3E+M, Amenajare Exterioare (Parcare), Împrejmuire în Municipiul Dej, județul Cluj.
  7. Proiect de hotărâre privind vânzarea imobilului situat în Municipiul Dej, Strada Liviu Rebreanu Nr. 51, cu terenul aferent, înscris în C.F. Nr. 50632 Dej, având destinația de locuință, actualului chiriaș domnul Nan Ioan.
  8. Proiect de hotărâre privind achiziționarea terenului în suprafață de 5.000 m.p., situat în Municipiul Dej, înscris în C.F. Nr. 55626, Nr. cadastral 55626.
  9.  Proiect de hotărâre privind achiziționarea terenului în suprafață de 2.200 m.p., situat în Municipiul Dej, înscris în C.F. Nr. 61.406, Nr. cadastral 61406.
  10. Proiect de hotărâre privind stabilirea cotizației acordată de Municipiul Dej echipei de fotbal F.C. ”Unirea” Dej, în calitate de membru asociat.
  11. Proiect de hotărâre privind darea în administrarea unităților de învățământ preuniversitar a terenurilor aferente imobilelor în care își desfășoară activitatea unitățile de învățământ preuniversitar, proprietate publică a Municipiului, conform Anexei.
  12.  Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Anexei Nr. 2 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej, Nr. 167/2017 – Protocol de dare în administrare a bunurilor imobile proprietate publică a Municipiului Dej, în care își desfășoară activitatea unitățile de învățământ preuniversitar, conform Anexei la prezenta hotărâre.
  13. Proiect de hotărâre privind stabilirea unor măsuri cu privire la salariile de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej și din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Dej.
  14. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 9 decembrie  2022 și pe suport de hârtie  către Comisiile de specialitate și președintele de ședință.