Ședinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej
În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019 privind Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 29 noiembrie 2022, ora 1400
Lucrările se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
- Proiect de hotărâre privind indexarea și aprobarea impozitelor și taxelor locale.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului și a numărului de burse acordate elevilor din învățământul preuniversitar de stat din Municipiul Dej, în anul școlar 2022 – 2023.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea reducerii/scutirii de la plata impozitului pe clădiri și teren pentru Asociația ”Viitorul Copiilor Ramsau” Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Statutului Municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea scoaterii din evidența contabilă a unității Administrativ Teritoriale Dej, respectiv din Contul 231 – Imobilizări corporale în curs a unor obiective de investiții.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada Mircea cel Bătrân Nr. 5, Bl. N 2, parter, pe care este edificată o ”Extindere la parterul blocului” (la ap. 21).
- Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.Z. pe Strada Regele Ferdinand I, Nr. 9, Municipiul Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de stimulente financiare personalului medical și de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul III al anului 2022.
- Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al municipiului Dej și bugetul de venituri și cheltuieli a Spitalului Municipal Dej.
- Proiect de hotărâre privind acordarea ajutoarelor de urgență în sumă totală de 137.435 lei ca urmare a fenomenelor hidrometeorologice periculoase din data de 13.05.2022.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 23 noiembrie 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico, - financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.