Ședinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej
În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019 privind Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 22 septembrie 2022, ora 14
Lucrările se vor desfășura on-line, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
- Proiect de hotărâre privind darea în administrarea Școlii gimnaziale ”Avram Iancu” Dej, a imobilului Școala gimnazială Nr. 5, proprietatea publică a Municipiului Dej, în care își desfășoară activitatea unitatea de învățământ preuniversitar.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea reprezentanților Consiliului local în Consiliile de administrații ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea suplimentării valorii totale a investiției: ”Dezvoltarea infrastructurii de transport alternative în Municipiul Dej – punte pietonală și modernizare coridor infrastructură integrate în Ocna Dej” Cod SMIS 123525.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 132 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii Nr. 1/A (aferent Ap. 1).
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 48 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii, Nr. 1/A (aferent Ap. 2).
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 220 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii Nr. 1/A (aferent Ap. 3).
- Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe strada Burebista, Nr. 20/B.
- Proiet de hotarăre privind aprobasrea indicatorilor tehnico – economici și finanțarea multianuală pentru obiectivul de investiție: ”Amenajare parcare pe Strada Carpați, în Municipiul Dej, județul Cluj”.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 16 septembrie 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico, - financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.