Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 22 septembrie 2022, ora 14

Lucrările se vor desfășura on-line, cu următoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind darea în administrarea Școlii gimnaziale ”Avram Iancu” Dej, a imobilului Școala gimnazială Nr. 5, proprietatea publică a Municipiului Dej, în care își desfășoară activitatea unitatea de învățământ preuniversitar.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea reprezentanților Consiliului local în Consiliile de administrații ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea suplimentării valorii totale a investiției: ”Dezvoltarea infrastructurii de transport alternative în Municipiul Dej – punte pietonală și modernizare coridor infrastructură integrate în Ocna Dej” Cod SMIS 123525.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 132 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii Nr. 1/A (aferent Ap. 1).
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 48 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii, Nr. 1/A (aferent  Ap. 2).
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul în suprafață de 220 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Unirii Nr. 1/A (aferent Ap. 3).
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe strada Burebista, Nr. 20/B.
  8. Proiet de hotarăre privind aprobasrea indicatorilor tehnico – economici și finanțarea multianuală pentru obiectivul de investiție: ”Amenajare parcare pe Strada Carpați, în Municipiul Dej, județul Cluj”.
  9. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 16 septembrie 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, - financiare și agricultură,  

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.