Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 31 august  2022, ora 1400

          Lucrările se vor desfășura on-line, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii Lotului Nr. 19, situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului local, al Bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al  II-lea al anului 2022.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului situat în Municipiul Dej, județul Cluj, inscris în Cartea funciară Nr. 63514 Dej.
  5. Proiect de hotărâre privind însușirea documentației cadastrale de parcelare forțată a imobilului înscris în C.F. Nr. 50278 Dej, C.F. Nr. 53468 Dej, C.F.Nr. 64428 Dej, C.F. Nr. 50802 Dej cuprins la poz.51 in Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public  al Municipiului Dej, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr. 969/2002, conform Anexei.
  6. Proiect de hotărâre privind însușirea documentației cadastrale de parcelare forțată a imobilului înscris în C.F. Nr. 50694 Dej, cuprins la  poz. 52 în  Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public  al Municipiului Dej, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr. 969/2002, conform Anexei.
  7. Proiect de hotărâre privind însușirea documentației cadastrale de parcelare forțată a imobilului înscris în C.F. Nr.50676 Dej, cuprins la  poz. 53 în  Inventarul bunurilor care apartin domeniului public al Municipiului Dej, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr. 969/2002, conform Anexei.
  8. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 25 august 2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, - financiare și agricultură,