Ședință de îndată a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședință de îndată a Consiliului Local al Municipiului Dej


      În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (2) și 134 alin(4) din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa de îndată a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 28 iunie  2022, ora 1400.

         Lucrările ședinței se vor desfășura pe platforma  on-line, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea depunerii proiectului ”Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS la nivelul Municipiului Dej” în cadrul Programului de finanțare Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10 – Fondul Local – Mobilitate urbană durabilă, a Notei de fundamentare, a Descrierii sumare și a cheltuielilor legate de acest proiect.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea participării Municipiului Dej în cadrul proiectului ”Achiziția de mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m in Municipiul Dej – Comuna Cuzdrioara - Jichișu de Jos -Mintiu Gherlii , Județul Cluj”, de aprobare a notei de fundamentare a investiției, a cheltuielilor legate de proiect, precum și de aprobare a acordului de parteneriat, a protocolului de asociere privind realizarea în comun a unei achiziții publice ocazionale și a anexei privind descrierea sumară a investiției propusă a fi realizată prin proiect.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici ai proiectului„ Creșterea calității vieții în municipiul Dej prin decontaminarea si ecologizarea sitului poluat istoric Dej-Nord” SMIS 137488.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului(cheltuieli eligibile și neeligibile)” Creșterea calității vieții în municipiul Dej prin decontaminarea și ecologizarea sitului poluat istoric Dej-Nord” SMIS 137488.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 28 iunie  2022 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

 Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.