Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 alin (1) și (2)  din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă  şedinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de  15 decembrie   2021, ora 1200

Lucrările ședinței se vor desfășura în Sala de ședință a Primăriei Municipiului Dej cu următoarea

ORDINE DE ZI:

 

1. Proiect de hotărâre privind  acordarea titlului de Cetățean de Onoare post – mortem al Municipiului Dej, domnului UNGURAȘ IULIU – VASILE.

2. Proiect de hotărâre pentru ratificarea unor clauze ale Actului adițional Nr. 1 din data de 12 noiembrie 2021 la Contractul de delegare prin concesiune a gestiunii activităților de colectare și transport a deșeurilor în județul Cluj – Lotul Nr. 3, înregistrat sub Nr. 776 din data de 2 decembrie 2020.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat, care expiră pe parcursul anului 2022.

4.  Proiect de hotărâre privind  aprobarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2022.

 5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Strategic Instituțional (P.S.I.) al Municipiului Dej, pentru perioada de programare 2022 – 2025, elaborat în cadrul Proiectului ”Consolidarea capacității administrative prin adoptarea de instrumente ale planificării strategice pentru buna gestiune financiară a proceselor dezvoltării locale în Municipiul Dej” cod SIPOCA 774/MySMIS2014 135879.

  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului situat în Municipiul Dej, Străzile Fericirii, Zorilor, Păcii înscris în C.F. Nr. 54249.

  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism – Plan urbanistic de detaliu pentru executarea lucrărilor de construire Hală cu funcțiuni comerciale, împrejmuire, amenajare teren, branșamente utilități desființare construcție în Municipiul Dej, Strada Vâlcele Nr. 14.

  8. Proiect de hotărâre al Serviciului buget contabilitate  privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli a Municipiului Dej .

  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea Listei de priorități pentru repartizarea locuințelor sociale întocmită de către Comisia mixta constituită conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local Dej nr. 72 din 19.07.2012, completata cu HCL nr.73 din 15.07.2021

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 9 decembrie  2021 și pe suport de hârtie  către președintele de ședință și comisiile de specialitate.

Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,

Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.