În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (2) și 134, alin. (4) din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019 privind Codul administrativ, se convoaca şedinţa de îndată a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 27 septembrie 2021, ora 1400
Lucrările ședinței se vor desfășura pe platforma on-line, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației tehnico – economice și a indicatorilor tehnico – economici la faza Proiect Tehnic ; Devizului General și a Cererii de Finanțare pentru investiția ”Modernizare străzi în Municipiul Dej – 49 străzi”, județul Cluj.
Materialul prezentat pe ordinea de zi va fi transmis în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de august 24 septembrie 2021 și pe suport de hârtie către președintele de ședință și comisiile de specialitate.
Proiectul de hotărâre a fost trimis pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.
Primar,
Morar Costan