În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 alin (1) și (2) din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019 privind Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 26 august 2021, ora 1300
Lucrările ședinței se vor desfășura pe platforma on-line, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.
2. Proiect de hotărâre privind propunerea de acceptare a ofertei de donație a unui teren în suprafața de 1.767 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Bucovinei Nr. 7, înscris în C.F. Dej Nr. 60522, Nr. cadastral 60522 și introducerea acestuia în domeniul public al Municipiului Dej.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării adresate Ministerului Educației pentru emiterea Avizului conform în vederea schimbării destinației, pe perioadă nedeterminată, a imobilului Grădiniță cu program normal ”Piticot” - Structura 1, situată în Municipiul Dej, Strada Ion Luca Caragiale, Nr. 23, județul Cluj.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art.1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 55/27 mai 2021 referitor la darea în folosință gratuită a spațiului situat în Municipiul Dej, Strada Ștefan Cicio Pop, Nr. 10/A, Inspectoratului de Jandarmi Județean Cluj.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de închiriere pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Dobrogeanu Gherea, Nr. 6, Bl. V 02, parter, pe care este edificată o ”Extindere la parterul blocului – Farmacie”.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al II- lea al anului 2021.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism - PLAN URBANISTIC DE DETALIU pentru executarea lucrărilor de construire Hală de producție și depozitare P+E parțial, împrejmuire teren,generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Leon Birnbaun, Nr. 17, C.F. Dej Nr. 54295, Nr. cadastral 54295.
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art.1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 26 din 20 aprilie 2021 privind aprobarea utilizării excedentului bugetar al Municipiului Dej
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej.
10. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de ajutoare de urgență în sumă totală de 168.100 lei ca urmare a fenomenelor hidrometeorologice periculoase din data de 31 iulie 2021.
11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Taxei de închiriere container (bena) pentru colectarea deșeurilor provenite din construcții.
12.Proiect de hotărâre privind acordarea mandatului special în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Transurb S.A. Dej din data 27 august 2021.
13.Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru ridicarea,transportul și depozitarea vehiculelor staționate neregulamentar și a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținînd domeniului public/privat al statului sau al unităților administrativ-teritoriale Municipiul Dej.
14. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de august 20 august 2021 și pe suport de hârtie către președintele de ședință și comisiile de specialitate.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.