Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Ședinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 alin (1) și (2)  din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa  ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de  15 iulie  2021, ora 1300

          Lucrările ședinței se vor desfășura pe platforma  on-line, cu următoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

 1. Proiect de hotărâre privind aprobarea schemei de ajutor minimis denumită ”Ajutor de minimis pentru diminuarea arieratelor bugetare în Municipiul Dej”, în vederea scutirii de la plata majorărilor de întârziere aferente impozitelor și taxelor locale datorate Bugetului local de către persoanele juridice care au calitatea de contribuabili ai Municipiului Dej.

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de la plata majorărilor de întârziere aferente impozitelor și taxelor locale, redevențe, chirii și alte venituri datorate Bugetului local de către persoanele fizice de pe raza administrativ – teritorială a Municipiului Dej.

   3. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării adresate  Ministerului Educației pentru emiterea Avizului conform în vederea schimbării destinației, pe o perioadă de 49 ani, a imobilului Grădinița cu program normal ”Arlechino” – Structura 2, situată în Municipiul Dej, Strada Valea Codorului Nr. 72, Județul Cluj.

   4. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării cantității de 830,06 m.c. masă lemnoasă, pe anul 2021, din fondul forestier  proprietatea publică a Municipiului Dej, pădurea Cetan.

   5. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 2 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 72/ 19 iulie 2012.

   6. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional la Procesul – verbal de predare – primire Nr. 8.656/ 15 martie 2004.

   7. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli a Municipiului Dej și bugetul de venituri și cheltuieli a Spitalului Municipal Dej.

   8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării  Art.1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 12/28 ianuarie 2021 privind aprobarea utilizării excedentului Spitalului Municipal Dej în anul 2021.       

   9. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 8  iulie  2021 și pe suport de hârtie  către președintele de ședință și comisiile de specialitate.

Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul)  la:

Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,

Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.