În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 alin (1) și (2) din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019 privind Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 31 martie 2021, ora 1300
Lucrările ședinței se vor desfășura pe platforma on-line de videoconferință, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii denumirii unei străzi din Municipiul Dej ( zona Valea Chiejdului ).
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada 1 Mai Nr. 39, Bloc L, Ap. 11, pe care este edificată o ”Extindere la parterul blocului”.
3. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 24 martie 2021 și pe suport de hârtie către președintele de ședință și comisiile de specialitate.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico - financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.