Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej

Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență Nr.57/2019  privind  Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data  de 28 noiembrie   2019, ora 16,00 în sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Dej, cu următoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării capitalului social al societății Tetarom S.A.
  2. Proiect de hotărâre pentru aprobarea executării lucrărilor ce se vor executa pe domeniul public al Municipiului Dej pentru realizarea obiectivului de investiție ”Înființare rețele de canalizare în comuna Mica, județul Cluj”, beneficiar U.A.T Mica, județul Cluj.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea delegării directe a gestiunii serviciului de transport public local din Municipiul Dej, aprobarea ”Studiului de oportunitate privind delegarea serviciului de transport public local de călători” și aprobarea propunerii de Contract de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin concesiune în Municipiul Dej, inclusiv anexele acestuia.”
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de stimulente financiare personalului medical și de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Dej.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism ”Plan urbanistic de detaliu” pentru executarea lucrărilor de construire locuință P., magazie și împrejmuire, generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Huhurez Nr. 42, C.F. Nr. 60052, Nr. cad. 60052.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 68 din data de 30 mai 2019, privind aprobarea trecerii suprafeței de 62 m.p. din Patrimoniul public al Municipiului Dej în Patrimoniul privat al Municipiului Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și al instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții, Spitalul Municipal Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Bazinului de înot didactic din Municipiul Dej și a unor măsuri de administrarea acestuia.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor măsuri referitoare la organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej.
  10. Proiect de hotărâre privind  aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea  Nr. 89/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej și din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Dej.

11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 22 noiembrie  2019 și în format scris către comisiile de specialitate și președintele de ședință.

     Proiectele  de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:

    Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;

    Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,

    Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,

    Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ, sănătate, familie și sport.

 

 

                                                                                                                         Primar,

                                                                                                                  Morar Costan