Sedinta ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej
În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și 134 din Ordonanța de Urgență privind Codul administrativ, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc în data de 18 iulie 2019, ora 15,00, în sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Dej, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
- Proiect de hotărâre pentru aprobarea alipirii terenurilor identificate prin C.F. 60701 și 63049 și înscrierea dreptului de proprietate definitiv, proprietate publică, situate în Municipiul Dej, Strada Câmpului Nr. 3.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței de teren înscris în C.F. Dej, Nr. 51809, Strada Luceafărului Nr. 7, Bloc B 5.
- Proiect de hotărâre pentru aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 51440 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere construcție pe suprafeța de 104 m.p.
- Proiect de hotărâre pentru aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre pentru aprobarea Contului de execuție al Bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al II-lea al anului 2019.
- Proiect de hotărâre pentru aprobarea achiziționării de servicii de consultanță juridică și de reprezentare a intereselor Municipiului Dej, în vederea recuperării sumelor investite în reabilitarea imobilului ”Galeria de Artă”.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii din patrimoniul public al Municipiului Dej, administrat de Consiliul Local, în patrimoniul privat al Municipiului Dej, a imobilului ”Galeria de Artă”, în vederea restituirii fostului proprietar.
- Proiect de hotărâre privind acordarea mandatului special la Adunarea Generală a Acționarilor Societății Transurb SA Dej din data de 6 august 2019,ora 13,00.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate în ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 12 iulie 2019 și pe suport de hârtie către comisiile de specialitate și președintele de ședință.
Proiectele de hotărâre au fost trimise pentru avizare/ depunere amendamente (dacă este cazul) la:
Comisia juridică și de disciplină, pentru activități de protecție socială, muncă și protecția copilului;
Comisia pentru activități economico, -financiare și agricultură,
Comisia pentru activități de amenajare a teritoriului,urbanism,protecția mediului și turism,
Comisia pentru activități social-culturale, culte, învățământ,sănătate, familie și sport.
Primar,
ing. Morar Costan