Municipiului Dej, aduce la cunoștința celor interesați că organizează Licitaţie publică cu strigare pentru vânzare imobil str. Crângului nr.1 (bl.V03) cu terenul aferent
Denumirea și sediul vânzătorului – Municipiului Dej, județul Cluj, str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)
Obiectul, locul unde se află imobilul ce urmează a fi vândut:
Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.
Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 02.11.2018.
Documentele de capabilitate si participare la licitație
1). Pentru persoanele juridice:
- Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
- Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
- Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;
- Copie după cartea de identitate;
- Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;
- Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare
fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
- Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
- Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;
- Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
- Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;
- Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.
2). Pentru persoanele fizice:
- Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
- Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
- Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;
- Copie de pe actul de identitate
- Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
- Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
- Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;
- Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.
Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 19.11.2018, ora 1000 la Registratura Primăriei municipiului Dej.
Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 20.11.2018, ora 1100 sediul Primăriei Dej, camera 41.
P R I M A R,
Ing. Morar Costan