Taxe și impozite

Plata on-line a impozitelor

Acte necesare

Documentele necesare pentru diferite activități

Hotărâri ale CL

Hotărâri emise de Consiliul Local

SPCEP

Serviciul public comunitar de evidență a persoanelor

Anunț proiect HCL

În conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primarul Municipiului Dej propune spre dezbatere publică Proiect de Hotărâre privind aprobarea acordării mandatului special domnului consilier local Lazăr Nicolae la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Centrul Agro Transilvania S.A. Cluj din data de 30 ianuarie 2018, ora 10°°, însoțit Raportul de specialitate, întocmit de Secretar din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, proiect de hotărâre ce urmează a fi supus spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Dej.

Proiectul de hotărâre a fost publicat în data de 08.01.2018 pe site-ul Primăriei Municipiului Dej si la sediul Primăriei Municipiului Dej, str. 1 Mai nr. 2.

Persoanele interesate pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, cu privire la proiectul de act normativ, la sediul Primăriei municipiului Dej – Registratura/Compartimentul C.I.C., respectiv în format electronic pe adresa de e-mail primaria@dej.ro.