Angajări

Municipiul Dej organizează concurs pentru ocuparea a 3 posturi contractuale vacante

ROMÂNIA                                                                                                            

JUDEŢUL CLUJ                                                                                                 

Nr. 13878 din 29.06.2017                                                                        

 

 

A N U N Ţ

Municipiul Dej, cu sediul în Dej, str. 1 Mai, nr.2 organizează

   CONCURS în data de 21.07.2017 ora 8,30,

în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată

 a 3 (trei) posturi contractuale vacante la Formatia Sera, Pepiniera(1 post) si Formatia Intretinere zone verzi si cimitire(2 posturi) 

Condiţii generale ce trebuie îndeplinite pentru a participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant conform art. 3 din Anexa la H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:             a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;             b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;             c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;             d) are capacitate deplină de exerciţiu;             e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;             f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;             g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice de ocupare a posturilor sunt:

- studii gimnaziale;

- vechime in munca: - pt. muncitor I- minim 9 ani;

                                  - pt. muncitor IV- minim 6 luni.

DOSARELE DE ÎNSCRIERE la concurs se vor depune, în perioada 30.06.2017 – 13.07.2017 de luni până vineri între orele 8-15,30, la sediul Primăriei municipiului Dej , camera 9-10, Birou Resurse umane, salarizare, protecţia muncii, şi vor conţine următoarele documente: 1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare; 2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; 3. Curriculum vitae; 4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice; 5. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor; 6. cazierul judiciar; 7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; 8. alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

NOTĂ:      Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.     Actele prevăzute la punctele 2), 4) şi 8) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:     a) selecţia dosarelor de înscriere: în perioada 14.07. - 17.07.2017;     b) proba practică, la sediul SADP, str.Crângului nr. 23, în data de 21.07.2017, ora 8.30;     c) interviul în cadrul căruia se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor, în data de 25.07.2017.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

 

PRIMAR,

Morar Costan

 

Rezultate
Proces verbal selecție dosare concurs muncitor IV din cadru Formației întreținere zone verzi
PV interviu
PV proba practică
PV Final.